Snöbollskrig!

Nu är jag hemma! Eller, jag kom hem strax innan 18.00 typ :P haha. Hade ju som sagt projektarbete med Annie och Sofia idag :) Och en vid typ innan tre(?) någon gång så drog de hem, och jag drog ner till David, Tobbe å Martin där de hade projektarbete istället, mycket bättre datasal än den vi var i måste jag säga!
Aja, sen drog de en efter en typ. Och David skulle gymma vid typ 17 eller nåt sånt, så satt kvar och höll han lite sällskap. :) Sen blev de snöööbollskrig! Åå gud vad jag äger på det! Eller inte. Haha, jag lyckas aldrig träffa folk med mina snöbollar! Själv blev jag ju träffad några gånger iaf,. Men men, och så som jag säger varje vinter "Det här är säkert väldigt riskfyllt, men jag har aldrig blivit mulad". Haha, och ja, jag sa det idag igen! Men HAHA säger jag, för han lyckades inte heller mula mig :) Ååå, gud vad jag är bra, ingen har lyckats än ;) Muahaha.
Aja, sen sa han att min buss typ redan gått.. Så jag gick långsamt, och då kom min buss. "Fan" tänker jag, "nu missar jag min buss, på riktigt". Så jag gick tillbaka, mot där 525 går istället, tur att den fortfarande gick! Fick dock vänta typ 7 minuter på den. Men bättre det än en halvtimme iaf! Kom hem sen vid 17.50, åt lite middag, diskade rent allt efteråt, och nu sitter jag här och ska plugga Naturkunskap var det tänkt! ;)

1) Annie -- 2) Ego -- 3) David, jag å Sofia -- 4) David -- 5) Fia och Annie på projektarbete -- 6) Annie på projekarbete -- 7) Såhär fint var det när jag åkte hem!

       

Kommentarer
Postat av: nea

annie ser väldigt missnöjd ut på den första bilden :O

2008-11-19 @ 19:11:36
Postat av: Annies Fotoblogg

suck på bilderna Therese! Men hämnden kan komma när du minst anar det ;)

2008-11-19 @ 23:20:40
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0