Skämt

Oh yeah, ni är bra. Besökarna stiger igen ;) Började undra när alla skulle hitta tillbaka ;) Haha, det har ju gått lite nedåt ett tag nu, men now we're back! Come on, bättre kan ni ;)
bättre med kommentarer också..

Eller, jag vet, att min blogg kanske inte är den mest intressanta direkt ^^ Skriver ju typ bara om mina dagar och plugg?! Men jag vet faktiskt inte vad jag annars ska skriva liksom.. Skämt ? Haha, på tal om skämt.. Här kommer ett skämt som jag dog av skratt av när jag hörde förut... Haha!

Det var en gång två grisar som var ute och flög. Då sa den ena grisen "Men vi är ju grisar, vi kan ju inte flyga". Då svarade den andra "Men det gör inget! För min mormor har en korvkiosk uppe i Kiruna".
HAHAHA, jag sitter och ler för mig själv nu när jag skriver den tillåmed! Haha, min humor är ju bara för bra asså...
Kommentera med era favoritskämt så kanske jag publicerar dom i nästa inlägg!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0