Seg torsdag

Yahoo, allt bra med er? Asså min dag är feeett seg! Aja :P Började med att jag var för trött för att gå upp, men jag gick upp ändå! Sen halkade jag mig heela vägen till skolan. För det är så sjukt halt ute så jag typ ramlar och dör! Och mina vinterstövlar är helt platta under, så de gör det ännu halare >.< Haha, aja.
Väl i skolan, började dagen med dubbeltimme Naturkunskap, yeey. En timme mikroskopering, sen en timme sista minuten genomgångar inför provet på måndag, hjääälp! Efter det var det en timme matte, lika seg som vanligt ^^ Och sen var det Svenska B. Asså gud, jag tror min lärare tänker fel. Jag går Svenska B, inte Drama! Aja..
Skulle ha ätit med typ David, men han drog. Dissare! Hehe.. Så jag stod där själv i den 7 meter långa kön för att beställa min studentmössa och för att sedan ta bussen hem.
Kliver av vid Norrviken station och halkar mig hem hela vägen. Men sen när jag väl kom hem, så skulle jag ut igen! För att den där dumma dumma envisa tråkiga hunden skulle ut och gå! Hmm, hon är inte rolig att promenera med, men aja. Hon fick mig att göra illa mitt lillfinger! Usch,.
Men nu sitter jag här hemma och glooor och måste plugga massor av naturkunskap för jag ligger efter i det typ. Och imorn kväll äre ju Fast and the Furious hos mig på kvällen. Och på lördag är det typ filmkväll. Men ingen verkar ju vilja eller kunna komma....... Aja. Vi får se hur det blir med den!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0