Saco-mässan

Hallojsan! Allt bra? Nu är jag iaf hemma, efter en hyfsat lång dag! Har precis varit ute med hunden också. Asså det är läskigt hur fort det blir mörkt ute nu! För 30 minuter sen var jag ute med hunden, då var det fortfarande ljust. Nu är det kolsvart! Haha.
Började iaf med att dra till skolan, jag och Annie drog ner till Edsbergsparken då för att fota och vänta på de andra medans de hade sin sista lektion. Men batteriet i min kamera dog ganska så fort .. :/  Så hann typ ta 2 bilder bara känns det som. Men ska kolla igenom dom snart!
Sen åt vi iaf lunch med Sofia, David och några till. Och sen drog vi mot Älvsjömässan! Asså, jag brukar typ inte få ut så mycket av att gå på sånt där.. Tog några broschyrer som jag typ bara kommer att kolla igenom.. Men vi får se ;)
Sen tog vi tåget hem, och jag gick ut med hunden direkt när jag kom innanför dörren. Och nu sitter jag här. Och samtidigt har jag lagat mat och nu sitter jag och äter^^ Falukorv med makaroner, mmm.. Haha.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0