Ps2-tillbehör och Keyboard+ställning säljes!

Usch, det går såå dåligt för mig att plugga italienska! Jag hittar bara massa andra saker hela tiden som ska göras ;) Hihi. Som nu till exempelt, har jag gjort rent min keyboard och så! För jag ska sälja den. Det är en keyboard, med ställning och 2 "not-hållare" eller vad det heter :P haha, tänkte typ 700 kr eller nåt sånt för den^^ Någon som är intresserad? Jag tänkte kolla runt efter en billig gitarr istället, för jag har typ tröttnad lite på keyboarden, det var iof ett tag sen jag gjorde det ^^ Men det var inte förens nu som jag kom på att man kan sälja den! ;D Haha. Så tänkte jag be någon som kan gitarr bra om hjälp att köpa en fin till mig ;) Haha, jag kan ju som sagt inte såå mkt om gitarrer, men skulle vara kul att prova på ändå! Såå. hehe.

Jag ska även sälja en ratt och pedaler till ett Ps2. Tänkte mig kanske 500 kr för det. Och sen även 8 spel till Ps2, tänkte mig mellan 50-100 kr/spel där! Spelen är de på bilden nedan, dock inte Gran Turismo 3 & 4, de är redan bortbjudna! ;)
Om någon vill köpa så säg till!

 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hur mkt ska du ha för "Kalle spelet"?:P Och vad e det för spel:P

2008-11-17 @ 14:04:31
URL: http://metrobloggen.se/nathaliesegel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0