Pratstund med Bella

Yohooo, allt bra? Jag kom precis hem för en stund sen, typ. Hehe, jag städade mitt rum lite, och då hittade jag grannens singstar skiva under allt på mitt soffbord! Hmm, så jag bestämde mig för att lämna in det till dom då. Det var bara Bella hemma då.. Så lämnade spelet, och sen började vi prata. Haha, slutade med att jag fastnade där inne i typ nån timme :P Var lite skönt att komma bort från plugget och snacka med nån kompis en stund liksom :) Haha. Men nu är jag tillbaka, tillbaka i mitt fina rum med plugg och en obäddad säng i. Haha.
Men nu ska jag iallafall göra mig iordning och sen kanske plugga liiite mer, eller sova så jag är pigg imorn istället ;) Muahaha. Ska ju på Saco-mässan imorn och sen film på kvällen. Hehe.
Aja, nu väntar tandborsten och sminkborttagningsmedlet :P Btw, någon som vet ett bra sminkborttagningsmedel? För mitt suger... :(
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0