Pluggeliplugg

Hmm, jag är lite trött idag, och har ingen direkt plugg-lust just nu, haha. Men men, jag har nästan läst igenom det lilla häftet jag skrivit om provet helt, så ska läsa klart det nu innan middagen, och sen plugga mer efter middagen då jag fått i mig lite energi iaf ;) Haha.
Pappa sitter där nere och kollar på DaVinci Koden, ska kanske dra ner dit igen och kolla klart på slutet? Haha, roligare det än att plugga iaf ;)
Imorn är de ju skola, hmm, prov och grejjer, hehe. Men men, jag ska sova i tid ikväll iaf, så jag orkar upp imorgon. :) Annars kommer jag vara heelt död imorn, och det vill vi ju inte! Inte nu då det är snöigt härligt väder och jag smider små planer om vad man kan göra med snö mot andra.. He he he. Muahaha. Härligt, imorn äre krig :) Hoppas jag iaf, hehe.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0