Plugg och film, men orkar inte!

Jag pluggar sämst hemma, jag gör verkligen det! Det är mycket skönare och roligare att plugga i skolan! Jag får så mycket mer gjort, och dessutom så är jag på så mycket bättre humör i skolan än hemma! Får se om jag hänger kvar i skolan något på torsdag också, haha. Borde plugga lite Naturkunskap då iaf ^^
Och just nu, så borde jag plugga italienska, och naturkunskap! Men jag ooorkar inte.
Jag vet vad jag ska göra. Jag ska läsa igenom italienska papprerna lite bara, plugga på det som jag absolut inte kan typ liksom. Och sen läsa igenom klart det jag inte hunnit läsa igenom i boken än, och typ kolla igenom anteckningarna. Sen ska jag se en film. Men jag vill ha sällskap, snälla, någon. Jag hatar att kolla på film själv! På lördag är jag typ ensam hemma hela dagen.. Tänkte då typ plugga på förmiddagen, och sen vid 18-19 kanske, så bjuda över några från skolan om de vill på filmkväll :) Haha. Bra, då var det planerat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0