Plugg

Snälla, snälla kan någon göra min italienska istället för mig? Jag orkar verkligen inte plugga, har absolut ingen lust till det på något sätt. Jag vill bara göra mig iordning, lägga mig i sängen och bo framför datan eller se en bra film! Någon som vill bowla med mig framöver eller se film eller nåt? I am sällskapssjuk ^^ Nu! Haha. Ska iaf bli skönt med skola imorn^^ Eller nja, det är ju iof fullt schema för mig på måndagar, men ändå. Och imorn börjar period 2, yeey. Så ingen Engelska alls för mig ända fram tills period 3 börjar i februari! Härligt :) Men istället för det så ska jag läsa Filosofi A och Svenska B, yeey. Gud vilka tråkiga kurser.. Hoppas jag känner någon iallafall! Snälla, låt mig känna åtminstone 1 person på varje kurs! Jag hatar verkligen att komma till de helt nya kurserna just nu, usch. Aja.
Plugga italienska var det ju, juste. Fan, jag orkar inte. Men har prov imorn, så ska bara plugga lite inför att kunna prata om mig, min familj, vad jag tycker om att göra, vad jag gör vid vissa tidpunkter osv osv. Hoppas det går bra! Jag tycker verkligen inte om muntliga prov, de är inte min starka sida direkt! Men jag ska göra mitt bästa iaf, hoppas det räcker för ett G+ iaf ^^
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0