Obama vs. McCain


Jaa, så var det dags för självaste valet i USA då. Vem håller ni på? Själv hoppas jag på Obama. Egentligen har jag absolut inget intresse av politik alls! Kommer väl antagligen inte ens hålla koll på valen i Sverige sen när jag får rösträtt, ändå så kommer jag nog rösta, vet troligen på vilka också, men det säger jag inte till er ;) Haha.
Anyway, Jag hoppas på Obama. För förut gick vi igenom lite om valet i USA på Engelska C-kursen, då fick jag ett litet pyttelitet humm om vad de står för och så. Och då lät Obama bäst iaf! Så jag hoppas på han. Jag har känslan av att McCain är för lite Bush såå.. Jag vet inte varför jag har den känslan riktigt, men den finns där iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0