Mina sista timmar som "barn"

Jahapp, så är det här min absolut sista kväll, och mina absolut sista 6 timmar som jag är räknat som ett "barn". Ska det kännas något? Typ speciellt eller så? Jag blir ju trots allt myndig om 6 timmar nu ;P Men fortfarande, såklart, så kommer ju jag behöva följa föräldrarnas regler. Om jag vill att de ska vara sjyssta och bjuda lite ibland eller låta mig bo kvar hemma dvs. Så, självklart, kommer jag vara en liten ängel mot dom, nästan. Haha. Nej men, egentligen? Nu fyller jag 18 imorgon, och visst, jag får ta körkort, gå ut på krogen, handla vad jag vill på Ica, osv. Men mig, vad kommer ändras med mig? Inte mycket tror jag. Jag är ju fortfarande samma gamla vanliga Therese! :) Eran absolut favorit-Therese, eller hur? ;)

Kommentarer
Postat av: hampus

Hehe , ja du älskling du kommer alltid att vara min favorit therese , alltid :)<3

2008-11-06 @ 18:28:58
URL: http://gottfriedz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0