Min alldeles egna födelsedag!

Ja må jag leva , ja må jag leva blaha... .blaaa , grattis! :) Nja, troligen ingen som missat att jag faktiskt fyller år idag.. Höhö, men ändå, man måste väl gratta sig själv på sin egna 18årsdag, eller? ;) Haha, och mamma är ju för gullig :) Jag har aldrig fått frukost på sängen förut, men det fick jag idag! :) haha 2 rostade mackor, en tallrik med yoghurt, päron å flingor, oboy och ett ljus! Hihi. Fast smart som jag var så tog blåste jag ut ljuset och ställde undan det på nattduksbordet innan jag fotade, men ändå! ;P Tyckte bara det var så gulligt gjort! Tack mamma! :)
Och tack alla som messade mig inatt och imorse :P Haha, tack tack tack :) Nu undrar jag bara hur mitt skåp ser ut i skolan när jag kommer dit.. Haha, lovar att jag ska fota och lägga in på bloggen sen! ;)


Kommentarer
Postat av: Rebex

2008-11-07 @ 10:55:38
Postat av: Rebecka

Tack,Grattis :)

2008-11-07 @ 10:56:08
URL: http://blondiiebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0