Middag

Snabbt inlägg här nu bara! Mamma står nämligen där nere och ropar att maten är klar ;) Hur som helst, dagen vart superbra i slutändan ändå! :) Och sen när jag kom hem så såg jag att det var marsaller (stavning?) utanför dörren, och ballonger och partysnören på dörren! Haha, sen i köket har de satt upp sånna där partysnören i lampan och en bukett blommor stod på bordet som jag fick med blomsterbud idag av min faster Carina och mina kusiner Hanna, Fanny, Tuva och Mimmi!:) Tack så mycket! Jag fick även min plattång idag ;) Haha, har plattat håret lite nu, ska ju ut ikväll! :)
Nu måste jag äta! Får se om jag hinner med något mer inlägg innan jag drar ;)
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Fia

Grattis igen :D

2008-11-07 @ 18:18:57
URL: http://fiuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0