Massa dagens!

Godnatt alla änglar! Nu har jag suttit en hel kväll framför pappas dator och fixat musik. Men fortfarande, vet du någon bra partylåt så skriv!
Har mattetest nästa tisdag, suck. Måste plugga det på onsdag. På onsdag är det z-dag = ledig dag! Härligt ;) Men jag ska plugga Business English och Matte C då, eller så försöker jag göra så mycket jag hinner imorgon så slipper jag det på onsdag^^ Aa, det låter som en bra idé ;)

Dagens vadå?
Dagens låt: Lazee feat. Neverstore - Hold On
Dagens kommentar: "Wow, mitt liv förändrades när jag började läsa therese blogg. Varje gång jag besöker den fylls min kropp av harmoni, och att läsa den är en form av meditation för mig" av Linnea.
Dagens roliga: Träffa alla kompisar igen! Och såklart få veta att det nog kommer bli superkul på fredag med alla från skolan!
Dagens tråkiga: Sitta ensam på Matten, fast sms-konversationen gjorde lektionen lite roligare iaf :)
Dagens hemsida: Ja, för jag älskar smink helt enkelt :D Och det gör du med ;) Muahaha.
Dagens bild: För att den påminner om sommar lite, när det är grönt ute. Nu när man går nere på vägen är det bara grått och kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0