Måndagen + flak

Heejsan käraste vänner! Haha, allt bra med er idag då? (jag räknar med svar på mina frågor). Med mig är det jättebra faktiskt! Hade dubbeltimme italienska imorse, muntligt prov vilket gick helt ok tror jag! :) Sen en timme filosofi, fast läraren var sjuk eller nåt sånt, så vi fick gå när vi svarat på några frågor :) Sen var det Svenska B, hmm, jag vet inte vad jag tycker om kursen än, men det märker vi väl med tidens gång :P Vi diskuterade bland annat bloggar..
Sen var det lunch! Jag och Annie försökte tigga skjuts av David till stinsen för att äta där.. Men han hade redan ätit där nån halvtimme tidigare och var inte i skolan för sekunden just då, så vi tog bussen istället dit och åt på McDonalds :) Hehe, jao, vi hann ju inte det på en timme, såå vi hoppade matten idag ;) haha.
Sen var det iaf Naturkunskap! Yeey, vi disikerade ett gris-hjärta :D Det var fett kul :P Haha, jag blir helt galen typ när det är så, älskar att disikera och rota i det :P Hahaha.
Slutade vid fem i fyra typ, men hann inte med bussen som gick fyra.. Så satte mig i entrén för att ta bussen som gick 22 istället, men då kom David förbi och erbjöd skjuts så jag slapp vänta i 10 minuter till på en buss^^ haha, lite snällt :)

Jag och Annie försöker och försöker få tag på ett flak nu! Så vi kan åka med de vi umgås med, som ännu inte har ett flak till studenten ;) haha. Vi har några vi håller på att frågar och jag har gjort en intresse-anmälan till ett företag om att jag vill ha ett flak den 11 juni.. Är det någon av er som vet någon som kör flak eller har kontakter? Kontakta mig!!!!!! ;)
Puss.

Kommentarer
Postat av: nea

jag mår BRA idag. men jag är trött dock :/ hahah vad roligt det låter när du beskriver hur roligt de är att disikiera..låter som att det är något du gör hemma varje dag i ditt rum.

2008-11-17 @ 19:28:21
URL: http://nealiten.blogg.se/
Postat av: Annies Fotoblogg

ojdå

2008-11-17 @ 21:47:41
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0