Lördagen

Vet ni? Det snöar ute, stoora flingor. Fan att det är för varmt för att det ska lägga sig.. :/ Vore så kul att ha snöbollskrig imorn i skolan :) Hihi.
Sorry, Jag vet att jag inte skrivit såå mycket just nu kanske, haha. Det kan bero på att igår gick jag upp och gjorde mig iordning, sen bar det av ner till Tunan. Fixade och fixade där nere. Efter två någon gång kom Netasha och hjälpte lite, sen vid fem kom Amanda, och lite senare Carro också! Trevligt trevligt. Vid sju började folk trilla in, men såklart så hittade inte såå många. Haha, är det verkligen såå svårt att hitta hem till mig? Nja, jag tycker inte det ;) Haha, men men, det löste sig! Jag fick skicka iväg några för att hämta andra, haha.
Lite singstar, middag, musik, dricka m.m. igårkväll blev det. Tyvärr fotade jag inget, men de som gjorde lovade att skicka bilder sen ;) haha. Jag vet inte om festen blev riiiktigt som jag tänkt mig, men det var trevligt och jätteroligt att så många kunde komma iallafall! Och tack för alla presenter måste jag också säga! :) Och tack David, Sofia och Jonas som stannade kvar lite och hjälpte till att städa efteråt. Och tack Amanda och Carro för att ni hjälpte till under kvällen lite. Och tack Netasha som kom tidigare och hjälpte till. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0