Lördagen

Hejsan alla sömntutor! ;) Haft en bra lördag? Det blev ju inget hos Annie igår.. Men jag stannade inte hemma för det! Hehe, nej men skulle varit kul att träffa Annie å Fia också, men men. Jag drog iaf till David igår och sov kvar där ^^ Hmm, jag hade tänkt att äga honom i Mariokart, och det började ju bra iaf! Jag vann första banan, och sen en gång till... Resten förlorade jag. Haha, det stod typ 6-1 elr nåt sånt, men men! Det är bara för att det var Supernintendo, och inte Nintendo 64! Haha. Oh well ;)
Fick skjuts till Helenelund station och därifrån tog jag tåget hem. Han å sina föräldrar skulle iväg på brunch med några typ, hehe. Nu är jag iaf hemma och fikar lite med föräldrarna :) Och ska när som helst sätta mig uppe på rummet och plugga Naturkunskap, i mängder! Jag har ju prov imorn. Good luck to me liksom!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det din nya kille eller ;)

2008-11-23 @ 18:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0