Lite seg dag

Tjohoo. Jag vet, dåligt med uppdatering idag! Men, jag mår väl inte världsbäst kanske ^^ Sov typ 17-19, sen åt lite middag. Jag har typ inte ätit någonting idag! En halv kaka och en halv liten tårtbit, yeey. Sen middagen nu då. Inte konstigt att jag mår illa typ.. Aja, det blir en tidig kväll för mig ikväll! Ska gå och lägga mig nu, och typ se på TV. Känns lite taskigt mot Hampus som sover här ^^ Men ändå. Jag är helt slut, och måste sova. För imorgon får jag träffa Annie!! :D

Släkten var ju här idag iallafall! Och Hampus och Sjöberg. Fick pengar från flera i släkten till min kamera, som jag äntligen fått nu! Och av Carina, Micke, Milla & Nettan fick jag 600 kr på H&M. Av Sjöberg fick jag ett jättefint halsband och my lovely svarta mössa som jag suktat efter ett tag nu! Och av Hampus fick jag 400 kr på Gina Tricot och en ros.

Men nu måste jag göra mig klar, blir tidigt ikväll. Faktiskt. Nu vill jag ha söndag först så jag får träffa Annie, sen vill jag ha måndag och träffa alla i skolan! Miss you guys!
Puss och godnatt på er!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0