Kvällen och helgen(?)

Godkväll på er :) Vad har ni gjort ikväll då? Jag har typ inte gjort något speciellt alls.. Haha, jag har fått igång Ares nu iaf med lite hjälp från David :D Äääntligen funkar det.. Hehe. Oh well, sen har jag varit ute med hunden, käkat x antal pepparkakor och 3 och en halv chokladbollar. Mums!
Nu har jag gjort mig iordning också! Och ska väl börja vandra den långa sträckan mot min varma sköna säng! ;)
Haha, btw, min helg ser ju lite rolig ut^^ :P
Fredag: Börjar 14.30 med att se NT-showen, den slutar fyra, då slutar jag också. På kvällen ska vi kanske till Hagaparken och grilla(?) och åka pulka haha.
Lördag: Jobba 11-16. Sen typ dra till David och lämna lite saker om de e ok, sen dra ut på kvällen med några, sen sova hos David. Men baka chokladbollar innan man går å lägger sig för att inte baka chokladbollar när man är bakis på söndagen(?) Haha, fattar nada. Får se hur det blir med det.. Jag röstar på chokladbollar på söndagen iaf! Haha.
Aja, nu ska jag vandra och sova iaf ;)
Godnatt på er och sov så gott! :)
Puss.

PS. Aooo, jag döör, måste bara lägga till Dagens kommentar, som kommer från Annie, något hon sa för typ över 6 månader sen, men tog upp precis igen! Haha, "båda har haft pojkvänner som är 91.or", man måste ha varit med när hon sa det för att fatta.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0