Komsi komsi alla läsare!

Plugg, plugg å plugg.. Borde räkna matten som jag missade idag, borde plugga inför Business English-provet som är på torsdag, borde kolla lite Naturkunskap så lilla grupparbetet kommer framåt nån vart, suck. Någon som vill göra lite läxor åt mig? :) Men jag är ju så dum, jag tar bara på mig en massa extra hela tiden. Slår vad om att de andra i gruppen inte kommer kolla upp saker inför torsdag, men jag ska göra det! Och matten, hur många andra skulle ta hem boken bara för att räkna det dom missade på en lektion? Nja, jag är lite speciell när det gäller sånt antar jag ;) Haha.
Anyway, jag är trött. Har ätit middag nu iaf^^ Jag var så sjuukt hungrig förut.

Nu undrar jag en sak... Mina läsare minskar!!! Vart tar ni vägen? Och vad hände med att kommentera? Suck, tråkiga ni är ;P Haha.

Den här bilden, tog den med min nya älskade Nikon D60 förut när jag fick prova på den för en dag typ. Och mina föräldrar ba "Gud vilken fin bild!". Eeh, whot? Vad är det som är så speciellt med den egentligen? Nja, jag tkr inget speciellt om den iaf ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0