jag har inga rubriker längre

Haft en bra söndag? Det har jag iaf. Ätit chokladbollar, nu är de slut. Och ätit pepparkakor. Nu är de också slut. Fan, haha, jag måste baka lussebullar, pepparkakor och chokladbollar nu i veckan ;) Hihi.

Jag har faktiskt lite läxor att göra denna vecka! Tills imorn har jag i naturkunskap att skriva rapport om experimenten vi gjorde i torsdags, det har jag gjort. Sen har vi även filosofiläxa tills imorn, som jag inte har gjort. Och på onsdag är det matteprov, har inte börjat plugga än. Och tills svenskan imorn ska vi ha läst igenom den pjäs vi ska arbeta med framöver, vilket jag inte heller gjort! Men men, världen går inte under för det ;) Haha.

Just nu vill jag bara hoppa över alla lördagar fram tills den 26, då har jag nämligen jobbat klart på Guldfynd! Jobbet var riktigt jobbigt för mig, mentalt alltså. Jag klarar det knappt. Men jag ska kämpa som fan och jobba de tider jag fått. I värsta fall får jag sjukanmäla mig någon gång, men men. Hoppas det inte tar på mig psykiskt lika mycket nästa lördag som det gjorde nu i lördags iaf.. Oh well.. Jag kommer ju inte dö iallafall, bara må sjukt dåligt.

Men nu är det dags för mig att sova, faktiskt! Längtar tills skolan imorn, det är så skönt i skolan! Även om dubbeltimmarna på mornarna inte är de bästa.. Men ändå ;)
Godnatt på er!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0