Jag är stolt över mig själv.

Jag hade ett mål med min nya blogg. Att vara mer positiv och se lite ljusare på livet liksom! Att "ny blogg, nytt liv" skulle vara lite av mitt motto. Och inte för att skryta, men jag tycker jag har klarat mig riktigt bra faktiskt ;) Haha. Den här bloggen är så mycket bättre än min förra, faktiskt! Snyggare, uppdateras oftare, gladare osv. Jag är stolt över mig själv! Jag har hittat tillbaka till det där underbara i livet då jag bara älskar mina underbara vänner och saknar dom varje sekund jag inte är med dom, då jag faktiskt längtar till att vakna upp på morgonen och börja röra mig mot skolan, och inte längre är så skoltrött. Visst, ingen kan vara på topp 24/7! Men jag är så mycket gladare nu för tiden, jag hoppas det märks! ;) Haha, för jag mår så bra nu mera!
I guess I just have to thank my lovely friends, ni är ju bara för underbart söta allihopa :) Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0