Jag är sämst.

Det är så svårt ibland, och ibland orkar jag inte ta mer bara, okej?! Det blir så himla lätt tjaffs så fort det är som nu.. Varje dag. Och det enda man får höra är det man inte gör, jag får aldrig höra de bra saker jag gör. Klart jag inte blir motiverad eller blir lättare irriterad då?! Fan, säg någonting bra någongång istället, säg till mig istället hur bra jag var som klarade första gallringen till jobbet eller vad som helst. Klaga inte på att jag skrev en mening för lite på svaret till dom. Snälla, säg något bra jag gör ibland?! Det är klart jag har så jävla dåligt självförtroende och inte vågar tro på mig själv när jag bara hör hur dålig jag är och vad mycket fel jag gör och hur lite jag hjälper till. Är det så himla svårt att bara säga "Fan vad bra att du klarade det!" eller så ibland? Ska det vara så svårt?! Det verkar ju så.. Sen undrar folk varför jag alltid säger att jag är dålig på saker.. Jag får ju bara höra att jag gör fel och är dålig, klart jag tror på det då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0