Humöret sjunker

Jahapp, så sitter jag i skolan nu då. Det är svårt att hitta en data på ett lunchblock! Men jag lyckades.. ;) Humöret sjönk lite när jag kom till skolan, men men. Har precis haft prov nu. Jag tror det gick okej, så svårt verkade det inte ändå.. Hur som helst! Det fanns inget på mitt skåp när jag kom till skolan idag :( Trodde jag skulle ha nånting iaf, en liten ballong elr nåt.. Men men, man kan inte få allt.. Men min lilla choklad-mars piggade iallafall upp mig lite nu! Nu saknas bara lite vatten, haha. Har typ 2 veckor gammalt vatten i flaskan i väskan, inte så gott. Men ska snart springa ut och byta vatten i flaskan ;) Mums!
Ikväll då? Jag vet faktiskt inte hur det blir ikväll, får prata med dom sen, om jag typ lyckas snacka med nån. Linnea och dom hittade nån karaoke-grejj i Häggvik, får se om man hänger på dom eller hittar några andra å drar in till stan någonstans! I värsta fall blir det väl en hemmakväll, eller nåt. Nej! Jag vill inte sitta hemma på min 18årsdag! Vill inte det, och tänker inte det..! Jag ska göra nånting iallafall!
Nej, här får ni en liten bild på min mars, sen ska jag nog logga!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0