Humöret kan sjunka snabbt

Allt gick bra att plugga och jag var på gott humör, ända fram tills ***** *** hem. Jag säger ju att jag hatar att plugga hemma. Jag har absolut ingen pluggro alls då! Jag blir störd hela tiden och det blir tjafs och bråk. Och jag orkar inte det! Där har ni anledningen till varför jag älskar att vara i skolan hur länge som helst eller vara borta eller något. För så fort jag kommer hem så faller humöret ner. Sen blir det tjafs om jag säger det, om jag berättar varför jag stannar kvar och hur jag känner. Så vad ska jag göra? Flytta hemifrån? Nej, jag har inget jobb och inte pengar för det. Och att få hjälp skulle jag inte få heller. Alltså så är min enda lösning att vara borta, mycket. Och plugga mycket i skolan.
Dessutom är det jämt massor av ljud hemma, fastän jag bara bor med föräldrarna och en hund. Jag sitter ofta med öronproppar i öronen för att stänga ute allt.
Nu vet ni varför.


Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Jadu, du har väl ett jobb om jag inte har helt fel?

2008-11-20 @ 22:54:48
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0