Happy mood :)

Hejsan alla coolingar! Gud, ibland kan man inte sluta le :) Trots att man varit ute på promenad med en väldigt envis hund ute i det blöta och ruggiga vädret.. Haha. Jag älskar skolan, jag gör verkligen det! Det är så härligt där :) Haha, egentligen slutade jag 13.40 idag. Men guess when jag kom hem? ;) Haha, kom hem vid tio över fyra :P Och då var det dags för att dra ut med hunden^^ Jag fick skjuts hem, haha, så jag slapp trängas på den fulla bussen^^ :)
Anledningen till att jag stannade kvar i skolan så länge är för att jag satt och pluggade Naturkunskap i cirka 2 timmar! Så, nu har jag läst igenom hälften av det vi ska ha på proven den 24 typ, och det är 11 dagar kvar till provet! Jag är så stolt över mig själv! Att jag pluggar så bra nu mera. Och imorgon ska jag troligen dra till skolan till 10 för att göra matte med kompisen, haha. Sen äta lunch med typ alla och sen ha 3 lektioner ^^ Fast jag funderar dock på att skippa Business English.. För vi ska typ bara fika och göra massa onödigt.. Haha.
Neej, nu ska jag sluta skratta i bloggen och skriva Haha hela tiden, utan nu ska jag laga middag för pappa verkar ju inte orka.. ;)

Juste, har någon nån bra musik, så skicka eller tipsa! :) Men men. byebye!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0