Godnatt

Vet ni? Jag har knappt pluggat någonting.. Men nu har jag gjort mig iordning, och efter det här så ska jag kolla bilddagboken och facebook, sen stänga av datan! Jag måste verkligen det. Sen plugga lite det som verkligen behövs i italienskan, och efter det sova. Jag är såå trött så jag döör snart. Hehe, nejdå, jag ska inte dö. Jag ska bara sova, några timmar ;) Sen ska jag upp igen vid 6 och göra mig iordning, plugga italienska och sen dra iväg till skolan! Och så är det fullt schema imorn, hoppas alla äter imorn! Juste, Sofia har ju tidig lunch, vi andra har typ sen lunch.. :/ Vill ju äta med henne också! Jag får helt enkelt stanna kvar i skolan och äta på tisdagar, då alla har lunch samtidigt :) Haha.
Naaj, jag måste sova nu. Gonatt och sov gott, för det tänker jag göra!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0