Godnatt

Nu tänkte jag säga förväl, för idag alltså ;P Hehe, jag har gjort mig iordning nu, och något mer plugg för idag orkar jag inte! Så det blir att sova direkt nu ;) Hehe. Gud asså, jag hade liksom förberett mig för att göra mig iordning, och så när jag står i badrummet så kommer båda föräldrarna och tränger sig! Så det tog typ 15 minuter innan jag ens fick börja, suck. Hehe aja :P
Nu ska jag iaf stänga ner datorerna och gå bort de 4 långa meterna till min fint obäddade säng och lägga mig och sova, guuud så skönt :) Haha, jag är verkligen trött, så det är välbehövligt! Och så får jag sova till halvåtta-åtta imorn... Najs eller vad?! Och inga lektioner, guuud så skööönt! :) Lyx ;)
Nej, gonatt på er, och sov gott och dröm härliga drömmar om nötter! Haha, fråga inte ens om nötterna,. Efter förra lördagen trodde jag att allt jag skulle kunna drömma om var nötter... Aja :P
Gonatt på er iaf!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0