Godmorgon

Detta är ju underbart! Det blev inte bara 18 besökare igår, utan det blev 20 stycken igår! Fan, ni är ju bra ju ;) Haha.

Hejsan Hoppsan tralala. Sovit gott inatt? Jag vet inte vad jag själv ska svara på den frågan :S Asså, jag drömde asmycket! Haha. Drömde typ att jag och några tjejkompisar var uppe och klättrade i någon slags el-ställning elr nåt sånt. Och sen kom det en annan kvinna typ, som puttade ner 2 av mina kompisar så de föll rätt ner och dog! Senare när jag och en av de andra kompisarna (som överlevde) så kom den där kvinnan igen, så vi började springa! Men min kompis trodde vi skulle försöka hinna in genom våran dörr, men jag ba "nej kom, spring vidare!!". Men då så hann den där kvinnan ikapp oss och då tog hon min kompis.. Sen typ var jag i skolan med ytterligare en annan kompis, och så gick skolans brandlarm (vilket ofta brukar hända..), och jag och den där kompisen gick till en lärare och sa att vi behövde någon som kollade oss hela tiden ifall den där kvinnan skulle komma igen. Så vi fick ha massa folk som "livvakter" runt oss hela tiden. För på nåt sätt visste vi att den där kvinnan skulle komma tillbaka och plocka oss en efter en.. Scary dröm! Haha.

Lång beskrivning av drömmen där, men ändå! Hehe. Vaknade vid 6 imorse(!) fast jag skulle upp vid sju, shit asså. Försökte somna om och lyckades för en stund. Men sen vid sju så kom mamma in i rummet och började prata med mig. Men låg kvar i sängen sen efter att hon dragit iväg igen till typ halvåtta. Sen tog det mindre än en timme för mig att göra mig iordning typ(?!). Såå, nu ska jag sitta här i ytterligare 50 minuter och vänta på att jag ska börja gå mot bussen, haha. Egentligen brukar jag stiga upp vid den här tiden på fredagar :P Men men, nu ska jag å David sitta å plugga matte i skolan vid 10 typ, haha. Så, jag drar dit tidigare då ^^ Jag behöver även plugga lite Naturkunskap (prov den 24 november), och Italienska (prov hela nästa vecka).

Vad drömde ni inatt?? Berätta för mig.. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag drömde att jag blev bjuden på din fest ;D Men det hände inte :(

2008-11-14 @ 14:05:13
Postat av: Annies Fotoblogg

Jag vet inte vad jag drömde i natt, men en natt i Thailand höll jag på att läsa ett sms och det var jätteintressant och gjorde mig glad men jag han aldrig läsa klart det för mamma kom och väckte mig :P

2008-11-14 @ 16:21:32
URL: http://annie90.blogg.se/
Postat av: Fia

Haha för några nätter sen drömde jag att jag visste att jag skulle bli mördad med kniv. Och när jag var i tvättstugan kom mördaren med kniven. Var livrädd när jag vaknade och vågade inte gå ner och hämta kläder :O

2008-11-14 @ 23:23:08
URL: http://fiuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0