Godkväll kära läsare.

Godkväll kära läsare. Hoppas ni haft en bra dag och att allt är bra med er. Med mig är allt mycket bra iallafall. Jag borde verkligen sova snart, men jag måste duscha först tror jag. Och sjunga lite om jag får, fast föräldrarna har gått och lagt sig, så det blir nog bara lyssna på musik i mobilen.
Haha, nej, tråkigt att skriva sådär prydligt :P Haft en bra dag? ;) Me had a toppendag! :) Wihii! Och shoppade lite idag ! :D Och om någon undrar vad jag önskar mig, presentkort på Kicks!!!!! Mitt smink håller på att ta slut :O Oooh Noooooo! Panik! :O Vad ska jag göra?! Min mascara, min käraste mascara och foundation och puder.. Stackars mig :( haha ;) Nu låter jag som en sån där galen-i-smink-tjej typ :P Fast det är jag ju, nästan. haha.
Nej nu måste jag duscha, och sen gå och lägga mig kanske ;)
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0