Fredagmorgon

Goodmorgon! Asså ni anar inte hur mycket jag drömt inatt(!). Det är helt sjukt. Tillåmed mellan att jag tryckte på snooze på väckarklockan drömde jag massor mellan varje gång. oj oj oj, hehe.
Men men! Idag är det fredag! Och jag har lite sovmorgon och sen vid 10 ska jag röra mig mot skolan för att möta upp de andra, sen drar vi iväg till Älvsjö-mässan. Saco-mässan. Hehe, får se hur lång tid det tar ^^ Sen ska jag iaf hem och direkt gå ut med Daisy vovven som ligger själv här hemma och väntar på mig, stackaren ;)
Fick ett sms av Annie förut när jag låg och sov.. Stod typ "Ta med dig kameran och kom till skolan vid 10.10".. Jag kan ju gissa vad det betyder en dag när vädret är såhär bra.. Haha. Edsbergsparken eller liknande medans de andra har lektioner till halvtolv kanske? ;)
Nu måste jag göra mig iordning och äta lite frukost innan jag drar iväg!
Ha en bra dag :)
Puss.


Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Självklart vet du vad det smset betyder

2008-11-21 @ 20:07:51
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0