Fredagen

Haha, fick just ännu en ny kommentar till inlägget jag skrev om drömmar och så. Haha, vilka konstiga drömmar ni har, jag är inte ensam alltså! ;) Tack gode gud för det.. Haha :P

Hade ni det bra igår då? Jag hade jättetrevligt :) Haha, men den där skräckfilmen som inte skulle vara så läskig, tack tack. Jag kunde ju somna såå bra igår,. Hehe, Prom Night tror jag den hette. Först hoppade vi fram och tillbaka lite bara för att se om vi hittade nån läskig scen eller så, men hittade typ inte. Så då började vi se filmen! Och guess what? Den blev typ sjukt läskig, direkt! Usch.. Och sen den där andra som vi bara såg början på nån minut, jag glömmer Aldrig de där ögona! Fyy faan, vad jag inte vågade kolla upp över täcket igår sen!! Usch.. Nej, skräckfilmer är inte något för mig direkt, haha, jag blir bara så rädd... :P
Haha, juste. Jag ba (till filmen): "Asså vapen är mycket roligare än pistoler" Haha, nej, jag menade faktiskt att vapen i filmer är mycket roligare än knivar, för då händer det mycket mer! Hahaha.
Aja, fick lite gott igår iaf :) Haha, Aftereight och Pringles :P Mums, chips och choklad, mina favoriter! :) Haha, och vatten x)
Fick skjuts hem sen igårkväll iaf, så jag slapp sitta och tänka på filmerna själv på buss och tåg vid elva sen elr nåt.. Haha, men kom hem vid tjugo i tolv eller nåt :) Mindre glad mamma kanske, men hon blev inte sur iaf :) Hon ville bara kunna somna, hihi.

Nej, nu ropar mamma att det är frukost! Byebye.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Du... For your info... Skräckfilmer är till för att skrämma och därför är det inte så konstigt att du blir rädd... ^^

2008-11-16 @ 09:49:40
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0