Fre-lör

Hello :) Sovit bra? Hehe, jag har inte sovit så mkt.. Somnade efter fyra nån gång och vaknade vid nio. Haha. Aja :P
David kom iaf hit igårkväll. mys! Lite problem att hitta hit? Haha, bara liite. ;) "Ring när du åker förbi ICA". Då messar han "jag är typ i norrviken nu", men egentligen så hade han typ precis satt sig i bilen.... Haha. Men men, såg på 2 fast 2 furious och Tokyo Drift! I lööv those movies! Var dock ett tag sen jag såg dom, så jag kom väl typ inte ihåg allt i filmerna, men men, bra är de iaf! Pratade sen å så, å kollade på "Hjälp!" på youtube.. Haha, det är lite roligt ändå x) Sen drog väl han vid fyra kanske(?). Haha btw, jag äger på att starta och stänga av vindrutetorkare ^^ Hehe, not :P

Oh well, jag vaknade typ vid nio idag, men låg kvar till kanske halvelva då mamma kom in och väckte mig på riktigt.. Då vare bara att gå upp och äta lite typ!
Och så fixade jag min "krogmobil". Alltså, det är en typ gammal samsung som vi fick med något abonemang eller nåt sånt, och så har vi ett comviq kompis kontantkort i den, den mobilen ska jag ha med mig på krogen! För det skulle inte göra nåt ifall den skulle bli stulen eller borttappad elr så då ;) Hehe, så slipper jag oroa mig för min riktiga mobil :P Ett annat nummer på den mobilen dock ^^ Ni får det när ni frågar, ni som vill ha det. Haha.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0