Födelsedag snart!

Haft en bra start på skolveckan? Jag har iaf! :) Hade dubbeltimme i italienska, sen engelska c, lunch, business english, matte c och naturkunskap b. Kul va? Haha, nja ämnena är väl kanske inte de roligaste.. Men lunchen var bra iaf! Och rasterna. Haha,
Och nu är det bestämt :D På fredag (på min 18-årsdag om någon missat det;) haha) blir det typ jag, Sofia, David, Linnea, Lovisa, Frida, William och kanske Netasha och Jonas också! Vi ska ut på krogen då, haha najs. Jag har dock ingen aning om vart det blir.. Det planerar typ Linnea å Lovisa och dom ;P Haha. Men innan så blire kanske förkrök hos David eller så. :) Ååå, jag vill fylla år nu :D Och sen på lördag kommer släkten vid ett och firar mig, får min systemkamera då :D Hääärligt, den är mycket efterlängtad! :) Och sen kanske jag ska snacka med Annie om vi kan träffas på söndag om hon eller jag orkar :) hihi.

Kommentarer
Postat av: hampus

Jag hoppas du får det bra på fredag älskling :)drick inte för mycket bara ;)<33

2008-11-04 @ 13:08:36
URL: http://gottfriedz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0