Filmkväll all alone

Hehe, har just sett på American Pie 2. Haha, asså de filmerna är ju typ helt sjuka. Det är dock lite tråkigt att se på film själv.. Men men! Kanske får sällskap någon annan dag i veckan :) Haha, let's hope so^^ Min mage gör även väldigt ont.. Usch, inte skönt.. Får ta med alvedon till skolan imorn så jag inte får mega-ont på jobbet sen.. Hmm.
Vad gör man nu då? Gör sig iordning och går och lägger sig? Jag hade tänkt att se på Beverly Hills. Men min extremt snälla pappa vägrar att lämna ifrån sig teven, för han kollar på något program på Kanal 5. Och mitt program går bara på TV400, och den kanalen finns bara där nere i vardagsrummet.. Men kanal 5 har vi i hela huset. Men nej, varför skulle jag få se på det för? Jag sitter ju aldrig där nere och kollar på tv, så varför skulle jag få bestämma en enda gång för? Det vore väl onödigt.. Usch.
Aja, jag får göra mig iordning eller nåt.
Hörs imorn!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0