everything

AKGnkgndagkadn. Hjälp. Någon som förstår sig på Ares? Jag förstår ingenting :( Men men, skulle få hjälp med det imorn, så får väl vänta tills dess... ;) :( Hehe.
Jag har iaf börjat på sida 2 och gjort typ 5 frågor på den sidan nu! :D Fan vad bra jag är. Men men. Jag önskar mina naglar vore lite längre.. Eller rättare sagt, jag önskar att långfingernageln på höger hand och pekfingernageln och långfingernageln på vänster hand kunde vara lite längre.. Hehe, de 3 naglarna har jag brutit av, usch usch usch, det är jobbigt asså ;) Hehe, neej, men de borde börja växa ut snart igen så jag kan börja göra manikyr igen :) Hihi.
Juste, jag ska städa rummet ikväll också... Plocka undan allt och damsuga golvet.. Det är såå tråkigt! Men det går fort iaf, så längre än typ 10 minuter, max 15 minuter, borde det inte ta iaf ;)
Nej, back to plugg..
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0