Ett betyg säger inte allt!

Jag skriver så konstigt på bloggen ju! Asså, jag försöker verkligen få det att låta bra, men sen när jag sitter och läser igenom min blogg så tycker till å med jag att den kan vara lite tråkig.. Suck. Haha, aja, vad gör man? Går en skrivar-kurs? Nja, jag kan inte skriva bra helt enkelt :P Ett betyg säger inte allt..

Som idag på Naturkunskapen, då skulle våran lärare dela in oss i olika grupper, å asså, då frågade hon först "Vilka här har bra fantasi och kan rita?". Jag kan inte rita, jag kan verkligen inte det. Så då gick hon runt och frågade ba "Vad fick du för betyg i bild?". Klart jag var osmartast att säga vad jag verkligen fick, MVG. Ja, jag är jättenöjd med mitt betyg som jag fick i bild i grundskolan! Men, bara för att jag fick MVG så betyder inte det att jag är bra på att rita eller har bra fantasi. Det enda jag gjorde var att följa instruktionerna vi gjorde, och ta lektionen seriöst. Och som när vi skulle på museum, jag gick på två bara för att vara säker, fast man bara behövde gå på ett.. Och så kalkerade (stavning?) jag typ av 2 bilder då vi skulle arbeta med en konstnär. Återigen jag arbetade om 2 konstnärer, istället för 1. Men iaf, jag kalkerade av 2 bilder av dem, istället för att rita av dom som man skulle göra. Klart jag fick MVG då typ. Och så sa läraren alltid "Jag struntar i vad ni tänker på eller hur koncentrerade ni är, bara ni ser intresserade ut." Klart jag sitter och ser jätteintresserad ut då, fast egentligen var det typ i min hjärna "Hmm, vad ska jag göra i helgen då?". Aja, ett betyg säger inte allt! Det var bara det jag ville säga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0