En vanlig torsdag som blev bra! :)

Det slutade tydligen på 15 läsare igår! ;O Ojsan! Haha, ni är duktiga hörni ;) Då satsar vi på 15 läsare idag istället ;) Muahahaha.

Anyway idag då? En bra dag! :D Haha, är glad å på gott humör, faktiskt! och provet idag, jag tror det gick okej faktiskt, höhö. Fast så ska man väl inte säga. *Peppar peppar ta i trä* Haha.
Dubbeltimme naturkunskap imorse, fett skön grupp jag är i, vi hamnar ju efter i arbetet eftersom vi pratar för mkt :P Haha, nej men vi har iaf gjort typ 2 planscher nu, så en kvar på måndag då! Haha, ska kolla upp lite inför det, så vi hinner med liksom ;P Juste, förlåt hörru! Men stäng av mobilen under lektionerna så behöver du itne oroa dig för att nån ska messa mitt under redovisningen.... Men men, hehe...

Efter det var det en timme matte, suuuck vad segt det är! Någon som vill ta över min matte c istället för mig?

Lunch blev med David, Sofia å Netasha. Nån slags, ehm, jag vet inte, med tsatsiki och potatis iaf, okej gott, men inte mer än så, haha. Mailade även han Jens som vi försökt på tag på hela veckan angående vårat projekt, juste ska kolla skol-mailen sen, ifall han har svarat. Asså, vi ska trycka upp typ en tidning till projektet eller så, och vi måste snacka med någon lärare på skolan om det! Hoppas vi mailade rätt person nu iaf.. Blev även förfrågad att vara mattehjälpare(?) under lunchen av david, ehm, vad får dig att tro att jag är bra på matte med den läraren jag har liksom.. Höhö.

Aja, sen var det prov iaf! Skulle skriva ett klagomål på en leverans som var försenad, typ. Haha. Det gick väl okej, hoppas jag iallafall!

Nu ska jag sno en liten chokladboll ur frysen, de jag inte får röra ;) Haha.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0