En tisdag då humöret steg

Heej, haft en bra dag? Min började typ sämst.. Men ju längre dagen gick, desto bättre blev den! Så nu sitter jag här hemma och är hel-glad! :) Haha. Började iaf imorse med lite grejjer, kom till skolan sen vid nio och var med på andra halvan av matten^^ Efter det var det Naturkunskap och redovisning.. Jag tror det gick ok, hoppas jag iaf!
Sen slutade jag egentligen! Men jag var kvar i skolan och var med på Sofia/David/Netashas mentorstid, gud vad de kan prata på den! Jämfört med våran mentorstid liksom.. (Vi har inte ens någon.. haha) Sen lunch iaf med Sofia, David å Netasha, det blev fisk(!) (elr typ nuggets elr va de heter haha) med ris och sås, gott!!

Efter det bestämde jag mig för att stanna kvar i skolan under rasten, och typ under Sofias och Linneas hål, men de försvann. Så jag satte mig nere i entrén och messade lite^^ Drog sen upp för att hämta matteböckerna ur skåpet, och missade 19 över bussen.. Började plugga matte, och det gick så bra! Jag ligger inte längre efter, och jag tror att jag börjar förstå! Asså, det är såå mycket lättare att stanna kvar i skolan och plugga matte själv, än att sitta på de där dumma lektionerna.. Haha :)
Tog inte heller 49 bussen då.. Satt där i över en timme(!). Vid två sen slutade David, så han joinade mig i entrén och snackade till typ 15 över då hans polare stod ute i rusket och väntade på han, haha! Han skulle typ skjutsa hem sin polare, stackarn som fick stå ute å vänta :P

Aja, sen tog jag 19 bussen hem och var hemma vid halvtre! Shit, jag slutade halvtolv och kom hem halvtre :P Haha, rekord typ! :) Men nu ligger jag iaf inte efter i matten längre ;)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0