En söndagskväll!

Hemma igen då! Yees, så himla härligt att träffa Annie igen, du har varit saknad vännen! Få prata ut om allt igen, bara babbla på liksom! Anyway, direkt när jag kom utanför staketet så kom Annie gående mot mig, jag ba "what?!". Då hade hon tagit ett tåg tidigare och börjat gå mot mig, haha. Liten överraskning där ;P Sen tog vi iallafall 17.04 tåget mot stan. Väl inne i stan började vi bara gå, och sen kom vi fram till att jag skulle visa Annie vart Huset ligger, så vi började gå mot gamla stan. Så himla härligt att bara promenera runt i stan nu på kvällen!
Vi hittade ganska snabbt till Huset, och efter det fortsatte vi bara rätt fram ner mot kajen och gick runt bort mot Kungsan, sen in på McDonalds där. Jag tog en liten pommes frites och en glass med topping ^^ Haha. Sen började vi gå mot centralen igen, men fastnade inne på Bolero (tror jag det hette). Haha, tog en smirnoff ice där, gott! Annie tog en Xider.
Prat prat å prat, massor av prat! :) Och sedan tog vi 19.50 tåget hemmåt igen. En helt härlig kväll sådär en söndagskväll! :)

Nu ska jag börja leta runt efter en Favorite Poem till Engelskan imorn, yeey. Jag hittar ju ingen. Fan. Aja, jag ska leta vidare ;P
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0