En bra dag

Heeej! Haha, asså jag är fortfarande på värsta glada humöret:) Åå, jag vet inte riktigt varför.. Men så är det väl bara :) Har varit ute med hunden nu på kvällen, messat, ätit middag, lyssnat på musik, pratat med mamma och såå typ. Härligt :)
Imorgon har jag ju egentligen sovmorgon till 12.40.. Men drar iväg vid 10 istället för lite plugg, höhö. Kalla mig inte pluggis, jag ska inte plugga ensam imorn iaf^^
Sen vetja inte hur jag ska göra på Business English imorn, om jag ska gå eller inte. Det är ju sista lektionen och vi ska typ få ett betyg eller så, men jag vet inte om jag orkar. Det får vi se vad som händer imorn innan det :) Sen äre iaf Italienska och sist Engelska C då jag ska läsa upp min dumma dikt! Aja.
Slutar fyra och då drar jag väl hem och bakar kladdkaka ^^ Mums! Sen är det lördag! Och då ska man typ fixa hela dagen, eller nåt. Haha.

Godnatt på er och sov så gott! För jag kommer nog inte skriva något mer ikväll ;)
Pusspuss å massor av kramar till er alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0