Dagens!

Dagens låt: Molly Sandén - Hallelujah
Dagens kommentar: Hmm, svårt! "Na de tar vid..haxar vid datorerna med -----", whot? Jag förstår att det betyder "nej det tar tid". Men vafan betyder "haxar" ?? Haha.
Dagens roliga: Lunchen kanske? Haha, hände väl kanske inte såå mkt när vi väl kommit in och ätit. Men det är så kul att umgås med kompisarna i skolan igen efter lovet! Så jag måste faktiskt säga, att få träffa kompisarna! Gud vad jag är glad att jag har dom i skolan!!
Dagens tråkiga: Hmm, när jag ändå pratar om luncher så: Att inte alla äter tillsammans så ofta längre! Blev jag, Netasha och Sofia idag. Skulle vara så kul om typ Annie, David å de andra tillsammans med oss också! Hela gänget liksom ;) Hahaha.
Dagens bild: Motivering "För jag saknar mitt hår så j*vla mycket, det jag hade på den bilden! Fast jag ser ju inte så fin ut direkt, haha."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0