cp-data på en söndagskväll, fan

Ååå, jag blir så arg på min data. Asså, jag höll på att fixa musik och grejjer. Och så kommer det bara upp en ruta som säger typ "Virusprogramet har hittat en trojansk häst och stänger ner" eller nånting sånt, och så stängs alla program bara av och datan också!!! Sen när jag startar upp den igen har nåt jävla program installerats och säger typ att jag har virus elr nåt :S Sen måste pappa sitta hela jävla kvällen och fixa min cp-data. Ursäkta mitt språk, men jag blir så sur! Den där cp-datan har typ stått och sökt eller nåt i snart 45 minuter! 45 minuter av min söndagskväll då jag tänkte fixa massor av saker, och sen somna i tid. Men nej nej, det kommer jag ju inte kunna göra nu, med tanke på att jag först måste vänta på min cp-data att den ska ladda klart och söka igenom hela skiten.
Fan, ibland hatar jag datorer mer än allt annat och vill bara slänga ut dom genom fönstret och sen springa ner och hoppa på den och typ boxa sönder den. Eller nåt. FAAAN

Min sista kväll på lovet slutar ju perfekt!!! :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0