Chokladbollar in my heart.

Jag äälskar chokladbollar! Det är så gott! Mmm, lite mer av det goda i livet. Höhö. Jag snodde en ur frysen, ur de jag hade bakat idag, jag är så bra på att baka! Haha. Middagen var faktiskt helt okeej. Och jag har fått en Bacardi Breezer, en Smirnoff Ice och en Xider. Mums! :) Haha, det ska jag ha den 15 november.. Och juste, Annie kommer den 15 iallafall! Hon sa det när jag pratade med henne på MSN förut idag ;) Och på söndag ska jag träffa henne :D Vi ska typ dra in till stan och fota lite (jag har ju fått min lovely kamera då!), och sen fika någonstans, såå härligt! :) Ååå, då ska jag få prata av mig lite, eller mycket! Och hon ska berätta allt, Allt(!) om sin tid i Thailand. Hihi, hoppas jag får se lite bilder då också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0