choklad

Nu så är jag hemma igen, jag och mamma drog iväg till Jula som nyligen öppnat borta i Häggvik! Jag har ju inte köpt eller fått något speciellt. Eller jag fick en sån där liten ficklampa att ha på nyckelknippan haha. Och så fick jag välja en middag för veckan! Pasta med bacon :) Mums vad gott! Suktade? ;)
Jag sitter här och kollar in mina två chokladkalendrar som jag har! :) Hihi, en ska jag ha i skåpet tror jag, så får jag ju en mumsig chokladbit på morgonen när jag kommer till skolan eller någon annan gång under dagen ;) Eller, om någon är riktigt snäll mot mig, så kanske den personen får dagens chokladbit ;) Vad säger ni? Då borde ju iaf personen som jag fick en chokladkalender av få en bit,. Eller? Äsch, jag har fått skjuts av han också, så han kan nog få en chokladbit, haha. Vill du också ha en sen? Be nice ;) Hihi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SMART! jag ska också ha en chokladkalender i skåpet!

2008-11-16 @ 17:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0