buona notte , (elr nåt)

Jag vill så gärna se på Europe Music Awards ikväll. Men det börjar klockan 21.00. Och jag måste sova, jag måste verkligen det. Faan, jag ville ju se det! Jag kan ju iof stänga av datan och titta litegrann och halvsova till programmet, då kmr jag ju bara ha lättare att somna ordentligt sen ;) Hehe.
Såå, det här blir nog mitt godnatt för idag! Hoppas ni haft en bra 6 november, för det har iallafall jag! Sov gott igelkottar ^^
Puss.

PS. Titta på EMA åt mig!!
PS2. Två till unika besökare bara, så får jag nytt rekortd, come on! 15 igår, är uppe i 14 idag, 2 till så det blir 16 nu;) You can do it!



GODNATT! Puss från er Therese ;)

Kommentarer
Postat av: becka

Fin blogg ;)

2008-11-06 @ 20:46:02
URL: http://blondiiebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0