Bästa kvällen!! (natten)

Fyyy faaan vad det var kul ikväll!!! Tack David, Sofia, Jonas å Mickan för en helt totalt underbar kväll!! Synd att Mickan drog lite tidigt.. Men jag måste bara säga, jag ångrar inte ett dugg att jag drog iväg ikväll!
Det började med att vi skulle ta 21.19 tåget från Norrviken då, men väl på Centralen kom jag och Sofia på att vi glömt våra ID hemma! Suck, bara att dra hem och hämta dom igen.. Sen iväg mot stan igen! David, Jonas å Mickan åkte vidare dit medans jag och Sofia drog hem. Så de var väl där en timma tidigare än oss ^^ eller en och en halv! Men ändå ;)
Vid cirka halvtolv kom jag och Sofia fram, köpte en Vodka lemon, god! Men bestod typ bara av is.. suck. Dans, dans och återigen dans! Dans ända fram till halvtre med David, Sofia å Jonas! Fan vad kul det var! En 500-lapp gick åt ikväll, men det var det värt, lätt! Anyway, 4 shots, 4 Smirnoff Ice och en Vodka lemon senare, då var det lite vingligt,. Men ändå ;P För Sofia också kan jag lova, haha.
Vid halvfyra gick bussen från centralen hemmåt. Sofia, David å Jonas klev av strax innan Sollentuna Station någon gång. Men vid halvfem var jag också hemma ^^
Aja, jag måste bara tacka David, Sofia, Jonas å Mickan för en helt underbart trevlig och rolig 18-årsfödelsedags-kväll! Det kunde nog inte blivit mycket bättre! :) Taaaack så sjukt mycket för ni följde med! Det här måste vi göra om ;)
Puss på er.

Gud, såhär sent tror jag inte jag varit uppe förut.. Skriver blogg klockan 04.48 på morgonen! Och då är det inte för jag varit uppe tidigt, utan för jag varit uppe sent!
Nej, men nu måste jag verkligen sova.. Släkten kommer ju om cirka 7 timmar för att gratta mig! Och då ska jag vara helt klar och ha hjälp mamma att förbereda lite.. Hihi.
Godnatt på er! Elr godmorgon på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0