Att förlora det finaste man har

Jag har inte riktigt haft någon direkt ork att skriva idag här i bloggen.. Förlåt, men så är det iallafall. Får se om jag skriver mer senare eller så. Men igår, eller idag, förlorade jag nog den finaste personen jag mött. Förlåt för att det blev som det blev nu! Men det kanske är bäst så, vad vet jag? Vi får se vad som händer nu framöver, ingen vet hur framtiden ser ut. Jag har gråtit floder känns det som. Men fortfarande, i längden kanske det här är det bästa? Bättre än hur det varit den senaste tiden iallafall.. Jag vet inte. Jag älskar dig fortfarande, och finns alltid här för dig! Jag är bara så glad att vi fortfarande kan vara vänner, jag hoppas det fortsätter så! För att förlora dig helt klarar jag nog inte av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0