4/11

Nu är jag i skolan då! Har raceat lite på facebook typ, ska ha Naturkunskap efter matten. Det är iaf roligare än Matte C ^^ Usch, på tisdag har vi ett test som läraren kallar det, fast jag säger prov, för det är exakt som ett prov! Så nu vet du det Annie ;) Matte-"test" på tisdag när du kmr tillbaka :P På, typ tidigare test och inlämningsuppgiften, fuck. Hehe. Men Annie har ju fotat min inlämning (A) Så då kan jag plugga på den också ;) Alla andra har ju lämnat in den.. Och man får inte tillbaka den inlämningen för att plugga på, "man ska kunna det ändå", såå hihi.
På naturkunskapen sen ska vi typ fortsätta med Immunförsvaret, något som jag borde ha bättre av^^ För jag håller på att bli förkyld känns det som, igen.. Usch, jag blir förkyld hela tiden ju! Aja. It's my vardag tillsammans med ont i magen, yeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0