Wow ...

Hehe.. Gissa vad jag gjort senaste 2 timmarna typ? Jag har spelat World of Warcraft.. Jaa, ni läste rätt. Det är ganska skoj iof, när man väl börjar förstå lite :P Haha, hade David på telefon i 45 minuter som försökte hjälpa mig, oj, haha. Kände mig ganska dum då i början och fattade inte mycket. Men har insett att det inte är såå svårt iaf, hehe är iof bara åp level 4 elr 5 men ändå :P Who knows, det kanske blir svårare sen ;) Antagligen.. För är det såhär lätt hela spelet, då är de ju inte kul.. Haha, nu sitter säkert massa där ute och läser det här och tänker "gud hon kan ju ingenting" och ni har förmodligen helt rätt! Första gången jag verkligen spelar ett spel av denna typ liksom. haha.
Aja, nu ska jag sova :) Gonatt på er!
Hoppas min feber är över tills imorn..
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0